Najdete nás na Facebooku
 
 

NEWSLETTER

Chcete zasílat newsletter FITSPORTIRCLUB na Váš e-mail?

Zadejte jej, prosím, do kolonky níže.

 
 
 

...Upozornění

Víte že....

- v obou centrech je wifi zdarma

- můžete střídat místa cvičení (Fitcentrum vs.Sportcentrum) s platnou kartou

- si můžete založit deposit a nakupovat zboží bez hotovosti

- je jak Fitcentrum, tak Sportcentrum klimatizované

 

NOVÁ SLUŽBA-DEPOSIT!

Od 1.3.2019 si může každý člen našich center u svého účtu založit deposit. Deposit je virtuální peněženka, kam si můžete vložit libovolnou částku a následně z ní platit útratu za zboží. (Platit vstupy a legitimace není možné). Bližší informace u obsluhy center.

NOVÁ POHYBOVÁ AKTIVITA

LADIES DANCE MIX - jedná se o taneční lekce vhodné pro všechny věkové i váhové skupiny. Během jedné hodiny si zatančíme několik sestav různých tanečních stylů, rychlosti i obtížnosti za doprovodu latinsko-amerických rytmů i rádiových hitů.

Začínáme 7.března v 19 hodin ve Sportcentru IR Club, K Vinici 1256, Pardubice. Tato lekce je ZDARMA!

Je třeba se předem přihlásit na tel.čísle 737 663 191 nebo mailem: kindlovapa@seznam.czTěší se na Vás Pája!

 

NOVÝ BĚHACÍ PÁS

Ve Fitcentru IR Club jsme pro vás vyměnili běhací pásy a osadili další nejlepší světové značky firmy PRECOR.

Informace pro vás

Fitcentrum IR Club se stalo klimatizovaným střediskem, když do centra byly osazeny dvě klimatizační jednotky, které nejen chladí,

ale i topí. Věříme, že tím zlepšíme prostředí pro cvičení všem našim zákazníkům.

NOVÉ CVIČITELKY A TRENÉRY

Hledáme cvičitelky a cvičitele, trenéry a trenérky všech pohybových aktivit. Výhodné podmínky. Stále rozšiřujeme naše řady o nadšence, kteří umí a c htějí se realizovat. Kontaktujte nás na tel.čísle: 777 831 638,

CROSSOVÁ KLEC

Ve Fitcenteru IR Club jsme uvedli  do provozu nové, rozšířené prostory, ve kterých je umístěna nová crossová klec s bohatým využitím včetně umístění boxovacího pytle. Crossová klec umožňuje rozšířené cvičení tlakových cviků, jakými jsou těžké dřepy, tlaky za i před hlavou, cvičení na TRX, ručkování, cvičení na hrazdách, cvičení na bradýlkách, cvičení na kruzích a mnoho dalších cviků. Ze sborníku cviků v crossové místnosti jsme zatím museli vyloučit cvičení mrtvých tahů a odhazování kotoučů. 


BOXOVACÍ PYTLE 

Ve Sportcentru I-R CLUB byly osazeny v aerobním sále boxovací pytle, které mohou využít všichni návštěvníci Sportcentra. Vstup je možný v době, kdy v aerobním sále nejsou provozovány pohybové aktivity dle rozpisu hodin. Bližší informace u obsluhy centra.

 

POPIS POHYBOVÝCH AKTIVIT

LADIES DANCE MIX

Jedná se o taneční lekce vhodné pro všechny věkové i váhové skupiny. Během jedné hodiny si zatančíme několik sestav různých tanečních stylů, rychlostí i obtížnosti za doprovodu latinsko-amerických rytmů i rádiových hitů. Sestavy budeme několik týdnů opakovat, zlepšení uvidíte každou další hodinu. Rozvlníme boky, vyčistíme hlavu a vytancujeme si úsměv na tváři. Pokud se chcete začít hýbat, zpevnit své tělo, vytvarovat si sexy postavu a hlavně zažít legraci, přidejte se k nám! Stačí odhodlání! S sebou si vezměte pohodlné oblečení (tričko/tílko, sportovní kalhoty) a sporotvní obuv. (botasky), ručník a pití.

Začínáme7.3.2019. Na každou lekci je třeba se přihlásit. Buď telefoinicky na č. 737 663 191 nebo přes mail: kindlovapa@seznam.cz. TĚŠÍ SE NA VÁS PÁJA!!

Bosu

S BOSU Balance Trainer vám nezůstane na těle ani sval, který byste neprocvičili. cvičení na BOSU je moderní styl tréninku, který oslovuje všechny věkové skupiny, ženy i muže.

Kde se vzal půlbalon ???

Za krajinu původu se považují USA. Bosu je cvičební pomůcka, nabízející širokou škálu cviků a možnosti jejich provedení. Pokud nevíte jak vypadá, představte si rozpůlený balón, přičemž jeho plochá strana je položena na podlaze. Při lekci se vystupuje a sestupuje na jeho oblou část. Pevná plocha měří v průměru 63,5cm a kopule by měla být nafouklá do výšky zhruba 22cm. Pro cvičení se používá jak oblá, tak i plochá část.

Proč si vybrat cvičení BOSU

Lekce BOSU učí lépe vnímat vlastní tělo, koordinovat pohyb, posílit pohybový aparát a hlavně ty svalové skupiny, na které se často zapomíná. Odměnou za pravidelné a správné provedení cvičení bude zmírnění nebo odstranění bolesti zad a šíjových svalů, pevnější tělo a štíhlejší postava. Trénink BOSU působí kromě jiného i na hluboké svaly, které se běžně nepoužívají.

Pravidelné cvičení má několik výhod:

  • Lepší fyziologickou rovnováhu a symetrii pohybu.

  • Posílení všech svalových skupin, hlavně nohou, břicha a zádových svalů. to vede k lepšímu držení těla při chůzi, ale i v sedu.

  • Zpevnění šlach a vaziva kolenních a hlezenních kloubů.

  • Z estetického hlediska i zeštíhlení problematických partií.

Kangoo robic

Kangoorobic je aerobní forma cvičení na speciální odpružené obuvi -Kangoo Jumps.

Kangoorobik se cvičí třemi způsoby:

Kangoo TTR

Je bezpečný aerobní program pro skupinové cvičení. Cvičení nemá složitou choreografii, což znamená, že jí zvládne doopravdy každý. Boty Kangoo Jumps chrání kolena, páteř, klouby a tlumí otřesy o 80% více než běžná sportovní obuv. Pomůže vám spálit tuky výrazně rychleji než jiné druhy aerobiku. 20 minut cvičení s Kangoo Jumps vydá za 60 minut aerobiku.

Při pouhém stání na Kangoo jumps vám pracuje břišní svalstvo, svaly pánevního dna a zádové svalstvo, čehož můžete docílit celým spektrem cvičebních prvků začleněných do cvičebního programu.

Kangoo Power

Je explozivní, velmi motivující program, speciálně navržený pro cvičení celého těla, posílení svalů a vytrvalosti. Každý prvek je navržen tak, aby byl zaměřen na udržení stability, zajistil vyvážené cvičení a vyzval i ty nejzdatnější.

Tento program je také skvělý pro atlety, kteří díky použití plyometrických technik s Kangoo Jumps maximalizují své úsilí, zatím co chrání své klouby poškozujícími nárazy. Tento program patří mezi nejúspěšnější programy a je oblíbený v mnoha státech evropy a také zámoří.

Kangoo Kick

Je ve stylu válečnického umění, které využívá bloky, kopy, údery z různých cvičebních forem, včetně kickboxu a karate. Účast na tomto druhu cvičení je skvělý způsob, jak obrátit stres v pozitivní energii. Sportovci mohou využít tohoto programu k překonání svých hranic a ke zkoušce své vlastní vytrvalosti a zručnosti.

Doporučení: Na hodiny kangoo robicu noste vyšší ponožky s 80% bavlny. Zabrání  odření nohou a lépe sají pot.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je vytrvalostní forma cvičení. Klíčovým slovem je ,,celkové´´, neboť narozdíl od obvyklého posilovacího tréninku s cílem nárůstu síly působí kruhový trénink na celé tělo, zaměřuje se tedy na obecný efekt, a proto nezaznamenáte maximální rozvoj jen jedné části těla. Zpevníte tělo, ale nenarostou vám objemné svaly. Tepová frekvence se udržuje stále na zhruba stejné hodnotě.

Kruhový trénink má určená stanoviště, kde procvičujete odlišné svalové skupiny, přičemž během procvičování jedné partie se ta předchozí zotavuje. cvik se provádí vždy 45 vteřin až minutu. Je daný počet opakování nebo stanovený časový úsek, během něhož se zde provádí určené cviky. U kruhového tréninku platí, že pauza může být pouze u přechodu mezi stanovišti, není to tedy přestávka jajo u klasického posilování, ale jen 10 - 15 vteřin. Po ukončení prvního okruhu následuje krátký odpočinek a začnete další okruh. důležité je stále dodržovat rytmus.       

Kruhový trénink naplňuje tři cíle:

Síla - používají se lehce těžší váhy pro méně opakování s delšími pauzami mezi stanovišti.

Svalová vytrvalost - používají se lehčí váhy s vyšším počtem opakování a kratšími přestávkami.

Aerobní fitness - používají se lehké váhy s vyšším počtem opakování a aerobním cvičením.

Kruhový trénink by vám měl po všech stránkách vyhovovat. Pokud jste unaveni a znuděni svým klidem. pak je tento typ . tréninku pro vás velká šance. budete velmi překvapeni, jak dovede být kruhový trénink zábavný

 

 
 

Ivan Rudzinskyj, Závodu Míru 1888, 53002 Pardubice, IČ: 11134488, DIČ: CZ5406101129

 

PARTNEŘI CENTRA: