Najdete nás na Facebooku
 
 

NEWSLETTER

Chcete zasílat newsletter FITSPORTIRCLUB na Váš e-mail?

Zadejte jej, prosím, do kolonky níže.

 
 
 

...Upozornění

Nevíte jaký vánoční dárek pro své blízké?

Věnjte jim náš Dárkový poukaz v hodnotě, ve které

si vyberete. Bližši informace u obsluhy obou center!

NOVÝ BĚHACÍ PÁS

Vyměnili jsme běhací pásy a osadili další nejlepší světové značky firmy PRECOR.

Hledáme uklizečku

Pokud by měl někdo zájem o práci v našem centru, zavolejte na tel.číslo 777831638. Klouzavé podmínky.

Informace pro vás

Fitcentrum IR Club se stalo klimatizovaným střediskem, když do centra byly osazeny dvě klimatizační jednotky, které nejen chladí,

ale i topí. Věříme, že tím zlepšíme prostředí pro cvičení všem našim zákazníkům.

PROVOZ O PRÁZDNINÁCH

FITCENTRUM IR Club

Pondělí-Pátek        7.30 - 12.00   14.00 - 21.00

Sobota                  8.00 - 12.00   14.00 - 20.00

Neděle                    9.00 - 12.00   14.00 - 20.00

SPORTCENTRUM IR CLUB

Pondělí - Pátek       7.30 - 12.00    14.00 - 21.00

Sobota                       8.00 - 12.00    14.00 - 20.00

Neděle                                                    14.00 - 20.00

PROVOZNÍ DOBA 8.5. (úterý)

zůstává nezměněná v obou centrech

tj.:  7.30 - 21.00

VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ

ZMĚNA PROVOZNÍ DOBY OBOU CENTER!!! 

V pondělí 2.4.2018 bude provozní doba:


 14.00 - 20.00

WIFI V OBOU CENTRECH!

Pro ty, kteří ještě nezjistili, že v obou centrech se můžete připojit na bezpaltné wifi sdělujeme,

že bližší informace o připojení se dozvíte u obsluhy obou center!!!!!

POZOR!! VELKÉ SLEVY SPORTOVNÍ VÝŽIVY Z INTERNETOVÝCH

CEN! NEVÁHEJTE!! MOŽNO

ZAKOUPIT V OBOU CENTRECH!! 

 

 

NOVÉ POHYBOVÉ AKTIVITY

Ve SPORTCENTRU IR CLUB, K Vinici 1256,  jsme zahájili pod odborným vedením certifikované instruktorky lekce: Zdravé a pevné tělo, Posilujeme a spalujeme - lekce vedené formou kruhového, intervalového, HIIT a Tabata tréninku. Dále zahajujeme cvičení s vahou vlastního těla s využitím fitness pomůcek, hlavně balančních. Chybět nebude ani cvičeni TRX. Vhodné pro každého. Zároveň otevřeme lekce pro začátečníky, pro lidi, kteří nikdy necvičili a chtěli by, ale z nějakého důvodu se bojí začít. KONTAKT PRO NAHLÁŠENÍ a OBJEDNÁNÍ TERMÍNU CVIČENÍ: facebook (Martina Be Fit), mail: martina.be.fit@seznam.cz. Těšíme se na Vás!!


 

 

Hledáme cvičitele a cvičitelky všech pohybových aktivit!!

Stále rozšiřujeme své řady o nadšence , kteří umí a chtějí se realizovat. Volejte na tel.č. 777 831 638


 

 

CROSSOVÁ KLEC

Ve Fitcenteru IR Club jsme uvedli  do provozu nové, rozšířené prostory, ve kterých je umístěna nová crossová klec s bohatým využitím včetně umístění boxovacího pytle. Crossová klec umožňuje rozšířené cvičení tlakových cviků, jakými jsou těžké dřepy, tlaky za i před hlavou, cvičení na TRX, ručkování, cvičení na hrazdách, cvičení na bradýlkách, cvičení na kruzích a mnoho dalších cviků. Ze sborníku cviků v crossové místnosti jsme zatím museli vyloučit cvičení mrtvých tahů a odhazování kotoučů. 


BOXOVACÍ PYTLE 

Ve Sportcentru I-R CLUB byly osazeny v aerobním sále boxovací pytle, které mohou využít všichni návštěvníci Sportcentra. Vstup je možný v době, kdy v aerobním sále nejsou provozovány pohybové aktivity dle rozpisu hodin. Bližší informace u obsluhy centra.

 

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Otázka Odpověď
 

1) Je vhodné, aby posiloval každý, kdo chce upravit svoji postavu?

 
 

Prakticky ano, ale vždy existují nějaká omezení. Především je nutné dát pozor na zdravotní stav každého cvičence. Doporučujeme před první návštěvou fitcentra navštívit lékaře a nechat si provést komplexní vyšetření včetně vyšetření srdce. Jen tak předejdete možným náhlým příhodám. Zároveň je také třeba dát pozor u jedinců věkové kategorie do 13 let, kdy je vhodnější vykonávat všestranné sportovní aktivity jako přípravu na budoucí pravidelné posilování. Zároveň u mužů nad 40 let a žen nad 35 let doporučujeme odborné lékařské vyšetření.

 
 

2) Může mi cvičení v posilovně uškodit?

 
 

V žádném případě ne, pokud budete cvičit pod odborným dohledem a splníte to, co píšeme v bodě 1).

 
 

3) Můžu si sestavit tréninkový plán sám?

 
 

Pokud máte nějaké zkušenosti tak určitě ano. Pomoci může i zkušenější přítel, nebo kamarád. Určitě není na škodu konzultovat sestavený tréninkový program s odborníkem.

 
 

4) Mohou v posilovně cvičit i ženy?

 
 

Samozřejmě mohou. Doporučujeme odborné vedení, případně sestavení tréninkového programu. V každém případě považujeme cvičení pro ženy v posilovně za velmi povzbuzující a upravující tělesné proporce.

 
 

5) A nenaberu svaly?

 
 

To je častá otázka žen, které se strachují velkých svalů. To určitě ne. Ženy nemají uzpůsobenou svalovou kostru a svalstvo těla ke zvyšování podílu svalové hmoty. Vždyť i vrcholově cvičící ženy - kulturistky mají velké problémy a trvá jim řadu let, než aspoň částečně vybudují nějakou svalovou hmotu. Pro tvarování postavy je posilování jednou z nejlepších forem cvičení. Při zařazení dalších pohybových aktivit v našich střediscích docílíte určitě postavu, po jaké toužíte.

 
 

6) V případě, že mám mnoho tuku, jak bych měla postupovat?

 
 

V tom případě bychom vám poradily,abyste zavolala naši odbornici p.Rudzinskou, která má s touto problematikou žen (i mužů) letité zkušenosti a co je důležité s vynikajícími výsledky. Zavolat ji můžete na tel. číslo 777 831 638. Za několik dotazů, případněprvní konzultaci, nic neriskujete.

 
 

7) Mám syna, který v 15 letech prudce vyrostl, dnes mu je 17 a chtěl by cvičit. Je to pro něj vhodné?

 
 

Určitě ano, jen je nutné sestavit mu vhodný tréninkový program. O radu požádejte naše specialisty na tel. čísle 466 513 224.

 
 

8) Chtěl bych zvýšit podíl svalové hmoty, podaří se mi to?

 
 

Samozřejmě vás neznáme, ovšem pokud to myslíte s posilováním vážně, jste zdravý a chcete věnovat patřičnou pozornost i výživě, nevidíme jediný důvod, proč by se vám to nemělo povést. Chce to samozřejmě výdrž, pevné nervy a maximální soustředění, ovšem výsledky stojí za to.

 
 

9) Musím hned od začátku brát nějaké doplňky výživy?

 
 

Určitě ne, vždyť vaše tělo není na proces, který ho čeká zvyklé, a proto bude velmi dobře reagovat i bez jakýchkoli přípravků. Doporučujeme proto především začít pravidelně cvičit, konzumovat vyváženou stravu a asi tak po půl roce začít o podobných přípravcích jako jsou například proteinové a sacharidové nápoje, aminokyseliny, kreatin a další začít uvažovat. Dříve by to bylo jen zbytečné vyhazování peněz.

 
 

10) Nechci přibrat svaly ale jen si vytvarovat svoji postavu. Pomůže mi posilovna?

 
 

Ano pomůže. Doporučujeme cvičení 2 - 3 x týdně se zaměřením na problematické svalové partie jakými jsou zadeček, hýždě, břich, nohy a tak začít tvarovat postavu. Jedná se o dlouhodobější proces, rozhodně neočekávejte progresivní výsledky za 1 měsíc, ovšem když vydržíte, budete spokojeni sami se s sebou.

 

 
 

Ivan Rudzinskyj, Závodu Míru 1888, 53002 Pardubice, IČ: 11134488, DIČ: CZ5406101129

 

PARTNEŘI CENTRA: