Najdete nás na Facebooku
 
 

 

 
 
 

...Upozornění

NOUZOVÝ STAV TRVÁ

Z rozhodnutí vlády ČR je Sportcentrum IR Club stále uzavřené. O jeho otevření, po ukončení vládouČR nařízená opatření, vás budeme včas informovat. Všechny platné legitimace ke dni uzavčení centra, tj. k 8.10.2020, budou automaticky prodlouženy.

NOUZOVÝ STAV

Na základě rozhodnutí ministra zdravotnictví a vlády ČR ze dne 8.10.2020 je nařízeno uzavřít Sportcentrum IR Club od 9.10.2020 do 23.10.2020.

Všechny platné legitimace ke dni 8.10.2020 budou prodlouženy automaticky o dobu uzavření našeho centra.

 

POZOR!!

Sportcentrum I-R Club rozšířilo svůj strojový park o nové stroje. Navštivte nás a vyzkoušejte je!

 

NOVÁ SLUŽBA-DEPOZIT!

Od 1.3.2019 si může každý člen našich center u svého účtu založit depozit. Depozit je virtuální peněženka, kam si můžete vložit libovolnou částku a následně z ní platit útratu za zboží. (Platit vstupy a legitimace není možné). Bližší informace u obsluhy center.

 

NOVÉ CVIČITELKY A TRENÉRY

Hledáme cvičitelky a cvičitele, trenéry a trenérky všech pohybových aktivit. Výhodné podmínky. Stále rozšiřujeme naše řady o nadšence, kteří umí a c htějí se realizovat. Kontaktujte nás na tel.čísle: 777 831 638,

 

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Otázka Odpověď
 

1) Je vhodné, aby posiloval každý, kdo chce upravit svoji postavu?

 
 

Prakticky ano, ale vždy existují nějaká omezení. Především je nutné dát pozor na zdravotní stav každého cvičence. Doporučujeme před první návštěvou fitcentra navštívit lékaře a nechat si provést komplexní vyšetření včetně vyšetření srdce. Jen tak předejdete možným náhlým příhodám. Zároveň je také třeba dát pozor u jedinců věkové kategorie do 13 let, kdy je vhodnější vykonávat všestranné sportovní aktivity jako přípravu na budoucí pravidelné posilování. Zároveň u mužů nad 40 let a žen nad 35 let doporučujeme odborné lékařské vyšetření.

 
 

2) Může mi cvičení v posilovně uškodit?

 
 

V žádném případě ne, pokud budete cvičit pod odborným dohledem a splníte to, co píšeme v bodě 1).

 
 

3) Můžu si sestavit tréninkový plán sám?

 
 

Pokud máte nějaké zkušenosti tak určitě ano. Pomoci může i zkušenější přítel, nebo kamarád. Určitě není na škodu konzultovat sestavený tréninkový program s odborníkem.

 
 

4) Mohou v posilovně cvičit i ženy?

 
 

Samozřejmě mohou. Doporučujeme odborné vedení, případně sestavení tréninkového programu. V každém případě považujeme cvičení pro ženy v posilovně za velmi povzbuzující a upravující tělesné proporce.

 
 

5) A nenaberu svaly?

 
 

To je častá otázka žen, které se strachují velkých svalů. To určitě ne. Ženy nemají uzpůsobenou svalovou kostru a svalstvo těla ke zvyšování podílu svalové hmoty. Vždyť i vrcholově cvičící ženy - kulturistky mají velké problémy a trvá jim řadu let, než aspoň částečně vybudují nějakou svalovou hmotu. Pro tvarování postavy je posilování jednou z nejlepších forem cvičení. Při zařazení dalších pohybových aktivit v našich střediscích docílíte určitě postavu, po jaké toužíte.

 
 

6) V případě, že mám mnoho tuku, jak bych měla postupovat?

 
 

V tom případě bychom vám poradily,abyste zavolala naši odbornici p.Rudzinskou, která má s touto problematikou žen (i mužů) letité zkušenosti a co je důležité s vynikajícími výsledky. Zavolat ji můžete na tel. číslo 777 831 638. Za několik dotazů, případněprvní konzultaci, nic neriskujete.

 
 

7) Mám syna, který v 15 letech prudce vyrostl, dnes mu je 17 a chtěl by cvičit. Je to pro něj vhodné?

 
 

Určitě ano, jen je nutné sestavit mu vhodný tréninkový program. O radu požádejte naše specialisty na tel. čísle 466 513 224.

 
 

8) Chtěl bych zvýšit podíl svalové hmoty, podaří se mi to?

 
 

Samozřejmě vás neznáme, ovšem pokud to myslíte s posilováním vážně, jste zdravý a chcete věnovat patřičnou pozornost i výživě, nevidíme jediný důvod, proč by se vám to nemělo povést. Chce to samozřejmě výdrž, pevné nervy a maximální soustředění, ovšem výsledky stojí za to.

 
 

9) Musím hned od začátku brát nějaké doplňky výživy?

 
 

Určitě ne, vždyť vaše tělo není na proces, který ho čeká zvyklé, a proto bude velmi dobře reagovat i bez jakýchkoli přípravků. Doporučujeme proto především začít pravidelně cvičit, konzumovat vyváženou stravu a asi tak po půl roce začít o podobných přípravcích jako jsou například proteinové a sacharidové nápoje, aminokyseliny, kreatin a další začít uvažovat. Dříve by to bylo jen zbytečné vyhazování peněz.

 
 

10) Nechci přibrat svaly ale jen si vytvarovat svoji postavu. Pomůže mi posilovna?

 
 

Ano pomůže. Doporučujeme cvičení 2 - 3 x týdně se zaměřením na problematické svalové partie jakými jsou zadeček, hýždě, břich, nohy a tak začít tvarovat postavu. Jedná se o dlouhodobější proces, rozhodně neočekávejte progresivní výsledky za 1 měsíc, ovšem když vydržíte, budete spokojeni sami se s sebou.

 

 
 

Ivan Rudzinskyj, Závodu Míru 1888, 53002 Pardubice, IČ: 11134488, DIČ: CZ5406101129

 

PARTNEŘI CENTRA: